Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dvacet rad, jak nepokazit vztah a zůstat spolu až do smrti

Chcete zůstat spolu, dokud vás smrt nerozdělí? Tak především buďte stoprocentně upřímná, i přesto nemusíte říkat úplně všechno. Neškodná lež je povolena. Vyhněte se debatám kvůli každé maličkosti a pečujte o společný sex.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Simon

Být upřímná k manželovi?

Snažím se už řadu let nepokazit vztah a být k manželovi upřímná,ale nevím,jestli vydržím až do smrti to trápení,které s ním mám.Je to těžké,když vás to s ním přestane bavit spát.jak mu říct na rovinu,že když se mě dotýká a líbá,tak cítím odpor,který si nezaslouží,ale souložit je pro mě trest.tak mu raději říkám,že mne sex vůbec nebaví,protože ho mám ráda a vážím si toho co pro nás dělá.ublížila bych mu a mohl by nás po tom s dětmi odstřihnout od peněz a všeho co jsme vybudovali.Manžel je děsně žárlivý a považuje se za nejvíc sexy muže v našem městě.Je podnikatel a daří se mu i jiných žen,tak mohu být prý ráda,že si vybral právě mne.Nikam mne nepustí samotnou,nesmím do práce,u laptobu sedí u mne,pořád mne kontroluje.Miluje mne a naše děti,ale než by slyšel pravdu,že já už ne,že je s námi konec,tak dělá,že se nic neděje.Tím se mi ještě víc protiví,atak nevím,jak z kola ven.Jak se říká pravda,že myslím na jiné a že dalších šest let ho budu odmítat.

0/0
26.3.2009 14:14

eico

Re: Být upřímná k manželovi?

Zajděte si na rodinné konstelace a podívejte se, co je za tím ve skutečnosti. Ale chce to odvahu, vzít to do vlastních rukou a změnit to. Možná Vám současný stav v něčem vyhovuje.

0/0
26.3.2009 16:34

AlphaWolf

Re: Být upřímná k manželovi?

...jiste ze ji v necem vyhovuje, vzdyt to tam i pise  "....mohl by nás po tom s dětmi odstřihnout od peněz a všeho co jsme vybudovali"....musela by jit makat a starat se sama o sebe. To bude radsi zit ve lzi. Je neskutecny, co je zenska schopna a ochotna pro prachy udelat! Rv

0/0
30.3.2009 0:00

Re: Být upřímná k manželovi?

spíš pro děti

0/0
30.3.2009 6:36

poemcz

Re: Být upřímná k manželovi?

:-©R^ taky mi to utkvělo hned o těch prachách....nemuze vas odstrihnout od prachu ale ailimenty jak si urcite nasla nejsou tak vysoké ...:-/

0/0
30.3.2009 11:12

Anči

Re: Být upřímná k manželovi?

Neznám zázemí Vašeho vztahu, ale podle toho, jak píšete, že Vás manžel nikam nepustí samotnou, ža Vás kontroluje... Upřímně, nenapadlo Vás, že to není normální? Je krásné, že miluje děti, Vás ale podle všeho bere jen jako samozřejmost. Neustálá kontrola Vašeho soukormí je omezováním. Pokud Vás to s ním již nebaví, je to první náznak toho, že Vy sama vnitřně již víte, jak se věci mají. Když se o tom s Vámi nechce bavit, nic s tím patrně neuděláte. Já bych na Vašem místě popřemýšlela, zda takovýto vztah vůbec stojí za to. Ale držím Vám palce, abyste svou situaci zvládla. :-)

0/0
26.3.2009 22:52

rommel

Re: Být upřímná k manželovi?

Ukončit.

0/0
27.3.2009 12:01

Kleki Petra

Re: Být upřímná k manželovi?

To je tak dojemné... No tak hlavně držím palce, aby vás neodstřihnul od peněz a všeho, co jste vybudovali.

0/0
27.3.2009 12:07

CrazyCottbus

Re: Být upřímná k manželovi?

Přesně !!!  Buď frajerka a postav se na vlastní nohy i za cenu finanční ztráty :-P

0/0
27.3.2009 16:41

FD

Re: Být upřímná k manželovi?

řadu let se snažíte nepokazit vztah? o jakém vztahu to mluvít, to co popisujete je jen torzo, asi vám bude líp úplně s někým jiným nebo sama, už se navzájem dál netrapte a ukončete tuhle trapárnu, nakonec to poznamená ještě ty děti...

0/0
27.3.2009 16:16

Polárníliška

Re: Být upřímná k manželovi?

Já bych se toho razantního řezu nebál, peníze stejně kazí charakter...

0/0
27.3.2009 16:23

Karel

Re: Být upřímná k manželovi?

Vážená dámo, dovolte reagovat, když mě sem už zavál čert. Zklamu vás, že po šesti letech odstavení od lože a lizu váš manžel neví, že je debil. Věděl to bezpečně po půl roce, ale patří k těm, kteří nezvládnou prohru a jde jim jen o cíl, mít kořist ve své moci. Debil věří, že jde  k lásce přimět, ten váš volí anální způsob. Těžký nezájem z vaší strany není důležitější než jeho závislost na vás. Nedostatek sexu je ten nejmenší problém. Čím víc budete sexuálně vzdorovat a problém neřešit, tím větší bude debil ( nejenom on ). Prozatím kušujte, že vás i děti neřeže jak žito a nebere si to co mu náleží. Nemáte představu, kolik žen by s vámi měnilo. Jenomže spokojený chod manželství je o oboustranné náklonnosti a pravidelné souloži. Useberte se pro dobro celé rodiny, pokrytecké prostředí škodí srdci i dětem. Karel 

0/0
28.3.2009 11:12

Sabou

Re: Být upřímná k manželovi? cast 1.

chapu, ze clovek radeji preziva nektere casti vztahu, aby neochudil sebe a predevsim sve deti o socialni jistoty... pokud chcete odstrasujci pripad tak - stejny pripad byli moji rodice, otec zarlivec, agresor, lec rodinu financne dobre zajistil, matka "s holym zadkem", ve stejne situaci jako vy... neustale vytvarela tatovi "umele" prostredi (lhala v cem se dalo, nakonec i v prkotinach, protoze uz byla tak naucena), aby nebyly hadky a aby nas tata neodstrihnul od zdroju. Nakonec po padesatce potkala svou lasku z mladych let, zjistila, jaky je to uzasny chlapik (to jiste, kdyz s nim nezila tech 35 let, jako s mym tatou, a bavit se umi kazdy), a prisla na to, ze mohla mit uplne jiny zivot a jak ten dosavadni cas s prominutim "pros..." s takovym hajzlem na ukor nas... po te se u ni doma dostavovaly vybuchy vzteku zrale na blazinec... nakonec dostala do stejneho labilniho stavu i otce, ktery si to z te situace demonstrativne hodil...

0/0
28.3.2009 12:58

Sabou

Re: Být upřímná k manželovi? cat 2.

a vysledek? nemam tatinka a ziji s matkou, ktere si kvuli lzim a labilite nevazim a vycitam ji, ze od nej radeji neodesla uz davno, ze by to bylo rozhodne lepsi nez jak se snazila predstirat, ze je vsechno ok, aby mela financni jistoty a my taky, a dopadlo to takhle... (Ale to tezko rict, ze... po bitve je kazdej general ) ). Pokud nechcete dopadnout podobne (minimalne s temi vybuchy, ze vas zivot stal za lejno), nepredstirejte, skodite tim predevsim sobe, ale take svym detem a manzelovi, a to se drive ci pozdeji, nekde horoucne projevi.

0/0
28.3.2009 13:00

Tomach

Re: Být upřímná k manželovi?

To co je tu napsane je mineno vazne nebo to je jen nejaka provokace?

Pokud vazne, no tak to jste mila pani pekna blbka. Vypisovat jako hlavni duvod zustavani ve vztahu "odstrihnuti od penez" muze opravdu jen ubozak. 

Co kdyby jste nam spise napsala co vedlo k tak dramaticke a rychle zmene at uz manzela nebo vasi? Nebo to az tak dramaticka zmena nebyla? vazne Vam to trvalo takovou dobu poznat ze vam tento vztah nesedne? To jste to nepoznala aani pred svatbou ani predtim nez jste si nadelala decka s nekym koho nesnasite?

O tom jaky vas manzel je nema moc smysl diskutovat, uz jen z toho ze jste sem napsala to nebude tak "zhave" jak pisete, takze kdo vi jak je to i s dalsima vecma co jste sem napsala. Ostatne vzhledem k tomu co jste tu napsala bych se i ja bal co provedete pusti li vas nekdo samotnou k pocitaci. 

Prestnte se litovat a zacnete TROSKU alespon TROSKU premyslet. Ano, muze to ze zacatku bolet, ale vyplai se vam to. Co chcete? Proc jste si ho brala? Kdo a proc se zmenil?

0/0
30.3.2009 0:29

georga

Re: Být upřímná k manželovi?

Není jedno, kdo si začal nebo proč si začal? Odmilovat se můžete z tisíce důvodů , zveřejnitelných nebo utajených. Proč ne bez důvodu? Někde se lidi domluví a stačí jim , že to klape na bázi mít rád i bez sexu . Jinde to jde do kytek, když jeden člen rodiny trpí odpíráním a ten druhý předstíráním lásky. Žít v klamu bylo v mém případě nad mé síly a přes prvotní rozčarování nám rozchod pomohl k tomu, abychom se domluvili na dětech a zůstali k sobě slušní. Paní Simona má na výběr. Ne že ne.

0/0
31.3.2009 22:31

kontrola_nemocnych

Každý měsíc zkuste něco nového, alespoň jednou týdně ho neče

Každý měsíc zkuste něco nového, alespoň jednou týdně ho nečekaně překvapte chutí pomilovat se.

dobre takze, kazdy mesic neco noveho - 10 let vztahu=120 mesicu 120 novinek. asi nemozne, otvory jsou stala tri :)

1x tydne pekvapeni - 10 let=520 tydnu = 520x prekvapeni z tehoz? :)

0/0
26.3.2009 12:38

Mala morska vila

Re: Každý měsíc zkuste něco nového, alespoň jednou týdně ho neče

Každý měsíc zkuste nečekanou kontrolu nemocných.:-)

0/0
26.3.2009 13:03

Slepice na paprice

Re: Každý měsíc zkuste něco nového, alespoň jednou týdně ho neče

každý měsíc si hrajte na novou nemoc

0/0
26.3.2009 13:12

Mala morska vila

Re: Každý měsíc zkuste něco nového, alespoň jednou týdně ho neče

Neštovice - a další tři týdny se v rámci předehry můžete natírat tou bílou vodičkou.;-D

0/0
26.3.2009 14:19

anžto

Re: Každý měsíc zkuste něco nového, alespoň jednou týdně ho neče

holky, holky, za chvíli se v tom, nebudu vůbec orientovat, kdo je kdo:-)

0/0
26.3.2009 15:37

Polárníliška

Re: Každý měsíc zkuste něco nového, alespoň jednou týdně ho neče

A kdo je kdo? Já už se v tom neorientuju teď.

0/0
26.3.2009 16:06

rommel

Re: Každý měsíc zkuste něco nového, alespoň jednou týdně ho neče

Jen prokazujete svoji omezenost.

0/0
27.3.2009 12:02

Tomach

Re: Každý měsíc zkuste něco nového, alespoň jednou týdně ho neče

Chlape chlape... Tvoji zenskou docela lituju. Leckdy jsou tyhle clanky kecy, ale co se tohodle tyce to az tak mimo misu neni. 120 novinek... Zalezi na tom co beres za novinku, ale jestli chces tvrdit ze jsi vyzkousel vsechno tak jsi bud borec nebo kecka. Sazim an to druhe. 120 novinek neni zdaleka nic nemozneho. Tedy pokud nejsi jen bezfantazijni tvor a nepocitas jen "dovnitr a ven".

Zkus si najit nejake pecko teba na internetu - mas to zadarmo a garantuju ti ze v leckterem najdes hodne inspirace, dle toho co pises tak mozna v kazdem tak na par let ;-D

0/0
30.3.2009 0:35

Vedoucí kolotoče

Naivni ale sladke...

;-D;-D;-D

0/0
26.3.2009 10:54

Petr

nevím nevím

Upozornit na svoje nedostatky tím, že člověk dá najevo, že o nich sám ví, je také před určitými lidmi forma, jak jim vezmete zbraně z ruky. A když ještě člověk sám požádá druhého, aby mu vlídným způsobem pomohl své nedostatky odstranit, tak to potom druhý může začít brát za problém společný, který se buď řešit bude, nebo se s ním společně smíříme. Samozřejmě že se takto nedá jednat s každým, ale pokud znáte reakce partnera, tak si takové jednání dovolit můžete.

"Nesmysl" spáchala ženská, ale já s ní souhlasím.

0/0
25.3.2009 17:08

Kleki Petra

Re: nevím nevím

Poslechni, ty jseš hroznej pravdaláska. Já mám pocit, že jsem prožil život na nějaké jiné planetě, než ty. I když, pravda, není mi ještě ani půl padesáta, tož jsem ještě malý koláč.;-D

0/0
25.3.2009 17:14

Kleki Petra

Re: nevím nevím

No to jsem napsal blbě, takhle to vypadá, že mi ještě není ani pětadvacet... no... i když... Ale tak jó, přátelé, napsal jsem to dobře!;-DR^

0/0
25.3.2009 17:26

Polárníliška

Re: nevím nevím

Maminkóóó, proč stále leštíš ta zrcadla? To aby ses viděl, jakej seš maldík :-)

0/0
26.3.2009 12:48

Mala morska vila

Re: nevím nevím

Prostě to vynásob dvěma a dostaneš se na to správné číslo.;-D

0/0
26.3.2009 13:03

Freezer

Re: nevím nevím

Myslim, ze to zbytecne prehanite. Predpokladal bych, ze autor tim myslel, ze obcas pomuze se s problemem sverit - treba Vas pak prekvapi partneruv nazor. Autor totiz zaroven pise, ze je potreba NASLOUCHAT partnerovi a to znamena prijmout, ze to vlastne neni problem, kdyz si to partner nemysli.

Verte, ze pozorny muz Vase nedostatky jiz davno urcite zna a ze se mu navic mozna i libi... ;o) Kazdy jsme jiny, ale kdyz nekdo dokaze nekoho jineho skutecne milovat se vsim vsudy, nehraje vetsi zadecek nebo brisko roli...

Osobne bych doporucil tento clanek kazdemu k dukladnemu precteni. Neni treba souhlasit se vsim, ale ma to velkou vahu.

0/0
26.3.2009 10:49

Freezer

Re: nevím nevím

...toto patri k predchozimu vlaknu... :o)

0/0
26.3.2009 10:51

ivo

Re: nevím nevím

pokud budete o svých neodstatcích mlít trvale a neustále a žádat  ještě partnera aby vám pomohl řešit vlastní neschopnosti, tak ho spolehlivě otrávíte, tělesné nedostatky vyřešíte někdy těžko (bez plastiky) tak se je naučte brát  s hrdostí a sebevědomím a neobtěžovat s tím okolí, jinak autorka je stoprocentně ženský kvokající tvor

0/0
26.3.2009 13:46

ina

nevím nevím

Brala bych to s rezervou, před některými body totiž seriozní psychologové varují, například svěřujte se s tím, jaké negativní pocity máte se svou postavou a trpíte, to je šance jak partnera stále upozorňovat na svoje nedostatky, kterých by si ani nevšiml a zbude efekt opačný. Opakujte svému milému, jak vám vadí váš zadek až si i on začne myslet a všímat, že máte pr--el jako valach i když dřív váš zadeček považoval jako milé místečko k poplácání. I ty řeči co bych byla bez tebe se dají snášet jen občas, protože jinak si váš partber přestane vážit a bude mít pocit že na něm visíte tak, že o vás nemusí bojovat a usilovat, naopak by měl mít pocit, že nejste žádná chudinka, která by bez něho zůstala jako hadr na chodníku. Chováte-li se jak hadr, bude se tak k vám chovat i váš partner. Je vidět, že tento nesmysl spáchala ženská, která si tak  představuje ideální vztah s chlapem, který ale mnohé body vidí úplně jinak. Paní autorko, muži jsou z Marsu  a ženy z Venuše, tak to bylo je a bude 

0/0
25.3.2009 16:25

Kleki Petra

Re: nevím nevím

...já jsem z Chodova.

0/0
25.3.2009 16:32

Pejsátko

Re: nevím nevím

Souhlas. R^ Navíc každého chlapa by za chvíli to věčné stěžování otrávilo a raději by utekl.

0/0
26.3.2009 8:00

Petr

nadpis

Na první pohled jsem nedával článku naději, považoval jsem ho spíše za bulvární a proto jako tisíce jiných takových článků za brak, ale mile mne překvapil. Vše, co v něm bylo napsáno znám a se svou manželkou jsme se tato pravidla (a ještě některá další) společným životem sami naučili. U nás se o vztah nestará jen ona, ale i já. A oba jsme velmi šťastní.

Jednou z věcí, která v článku není a na které velmi záleží, je také uvědomit si, že když vám partner ublíží, i vy jste mu někdy v minulosti určitě ublížili a tehdy jste chtěli, aby vám to odpustil. Zkrátka nezaměřovat se na nedostatky toho druhého (to jde člověku velmi snadno), ale spíše na pozitiva a na to, za co jste svému partnerovi vděční. A vděk samozřejmě i vyjadřovat.

Všechny ty věci jsme se naučili díky tomu, že každý z nás upřednostnil druhého před sebou samým, jak to doporučuje i Bible, v tomto si důvěřujeme a nemusíme se bát jakéhokoliv podrazu nebo zneužití.

0/0
25.3.2009 16:00

Kleki Petra

Re: nadpis

Tyjo!!8-o A Bible, jo?? A neměli byste tedy spolu zůstat i po smrti?? Nic proti, já jen, že snad i podle Bible je tohle kuewsky dlouho. Kór kdyby tam člověk ještě měl potkat tchýni a tak. 8-o

0/0
25.3.2009 16:05

old

Re: nadpis

Mimochodem, víte, že Klekí-petra, "Bílý otec Apačů", byl něco jako misionář, a vychovával Vinnetoua ke křesťanským hodnotám? Ona ta Bible není tak snadno odsouditelná, jak se mnozí snaží tvrdit... (omluva za příspěvek mimo téma, k článku nemám, co bych dodal)

0/0
25.3.2009 16:18

Kleki Petra

Re: nadpis

Vím přesně, kdo měl být Kleki (nebo Kheki) Petra. Ale uvědom si, že mě odpráskli hned na začátku (asi věděli proč), takže já už píšu fakticky ze záhrobí. Tudíž znám své pappenheimské a vím, o čem mluvím.:-P

0/0
25.3.2009 16:31

eico

Re: nadpis

Zajímavé, hezká reakce, zase jsem si něco uvědomil. Občas hledám ve vztahu rovnováhu - je sice asi pravda, že by měl člověk upřednostňovat toho druhého, nicméně rád by měl mít asi především sám sebe, i když to zní jako donebevolající egoismus. Když hledá lásku u partnera, může stát, že se mu časem vytratí. Přijde mi, že je důležitější nejdříve cítit lásku k sobě samé(mu) a potom teprve ji dávat toho druhému, nehledat ji primárně u něj (ní).

Zkuste ještě prosím napsat nějaké obohacující zkušenosti, vztah je školou na celý život.

0/0
26.3.2009 16:40

Buraking

bloncka z fotky

Já chcu tu bloncku z fotky!!! Je luxusní a kvůli ni bych těch 20 rad určitě dodržoval.....

0/0
25.3.2009 7:58

xy

Re: bloncka z fotky

(Y):-/tý je dneska už přinejmenším 40

0/0
25.3.2009 11:16

Nedobík Josef

Re: bloncka z fotky

Zkus to levou rukou. To je skoro jak od cizího!:-P

0/0
25.3.2009 15:43

Kleki Petra

Re: bloncka z fotky

Co je na ní, prosím tě, luxusního? Celkem normální holka, jako tisíce dalších podobných.

0/0
25.3.2009 15:50

baluz

Re: bloncka z fotky

neni nic hezčiho než obyčejná hezká holka.

0/0
27.3.2009 13:50

2mmmm_2

Zapomíná se na to nejdůležitější,

že nejhorší mužský je hladový mužský.

0/0
24.3.2009 23:11

Kleki Petra

Re: Zapomíná se na to nejdůležitější,

...miluji tě k sežrání...

0/0
25.3.2009 15:51

dasenka

laska

moc tolerance a lasky, uctu k partnerovi, obdivovat a chvalit, ale take mluvit o vztahu a nevnucovat svoje nazory. DASA / 29 LET VDANA:-)V

0/0
24.3.2009 19:44

Kika

Spoločna buducnost

Mali ste tam napisat este ako si naplanovat buducnost, ked s Vami žije partnerova sestra a este bude zopar rokov

0/0
24.3.2009 11:12







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.