Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Těhotná Bára Basiková: Jsem stará maminka s mladým tatínkem

Když se ženská rozhodne mít dítě v pětačtyřiceti, vzbudí pozornost. Zvlášť když je čeká s mužem o patnáct let mladším. Báru Basikovou můžete buď odsuzovat, jak je nezodpovědná, nebo ji obdivovat, jak je odvážná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

diana

tajně toužím....

Je mi něco přes 40 a moc bych chtěla mít miminko, ale manžel bohužel nechce,nechci ho podvést že vysadím antikoncepci, byť mě to již napadlo....snad to s přibývajícími léty přejde.

0/0
21.4.2009 14:13

Ja

Moc se libi pristup Bary.

Drzim Bare palce! 

0/0
13.4.2009 22:07

Irisko

obdiv

:-)R^ Moc to Báře přeju, taky bych to chtěla dokázat, jsme sstejný ročník :-)

0/0
14.3.2009 17:59

Mikalka

Bářino těhotenství

Báře to moc přejiV

0/0
12.3.2009 10:55

jana

těhotná Bára

R^R^Milé Báře držím pěstičky, přeju jí to, protože je to pouze a pouze její věc a její život a také její rozhodnutí. Ona se bude o to děťátko starat a její muž, ostatním je po tom houby!!!! Každej je tak starej ka se cítí!!!

0/0
16.2.2009 12:07

macek

těhotná bára basiková

obdiv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
11.2.2009 21:29

Kleki Petra

Jsem Bářin vrstevník a loni jsme si pořídili štěně

(myslím od psa).:-)R^

0/0
5.2.2009 18:16

lejla

takova drobna uvaha

Já si myslím, že v dnešní době nikdo zodpovědný nemůže mít dítě po vyučení nebo maturitě, protože většina  takto mladých lidí je stejnak závislá na rodičích, nebo ještě studují a tak si z finančních nebo jiných ekonomických důvodů prostě dítě nemůžou dovolit. A to podle mě je jeden ze znaků dospělosti, pořídit si dítě, až na to skutečně budu mít, budu mít kde bydlet a hlavně budu mít milujícho partnera.

Barbora po třetím dítěti toužila, já osobně si myslím, že to trošku přehnala ( přeci jenom není nejmladší- a to, že má mladého tatínka nic neřeší, ale chtěla jsem říct, že jí třetí dítě přeju a čím víc nás bude, tím líp :-) !

0/0
5.2.2009 17:24

Gemini

Já, dvojče*1952. Táta*1904. Máma*1912.

:-) I já jsem byla fajn "třetí či čtvrtý  ... benjamínek"  :-)! V My ženy musíme být stále mladé.V

0/0
3.2.2009 9:13

_m-

Re: Já, dvojče*1952. Táta*1904. Máma*1912.

No teda8-o

Tvůj tatínek byl starý jako můj starší děda a maminka jako moje mladší babička, když si se narodila. Můj hluboký obdiv.R^

Mohu se zeptat kolika let se dožili?

0/0
11.2.2009 21:52

mimi ve 44

ženské reakce

je mi 45 a máme s manželem roční holčičku. Moje nejbližší kamarádky, ty, které mi to přály, říkaly, to je super, závidím ti. Ty, které tiše záviděly, pokrytecky prohlašovaly, jak jsem odvážná a blablabla...

0/0
2.2.2009 10:52

Gemini

Ženské reakce

...........   přesně tak.   VVVVVVV  etc.

0/0
3.2.2009 9:15

Lejdynka

Re: ženské reakce

Nějak si neumím představit, že toto mohl někdo závidět... Většima ženských už chce mít klid a čas taky pro sebe v tomto věku.

0/0
12.3.2009 14:44

kekju

omluvenka

Cely prispevek se nese v duchu, jakoby se Basikova musela omlouvat a vysvetlovat, ze prece snad neudelala nic az tak spatneho....Kdyby si 45-lety chlap narazil tricitku a meli dite, tak by se nad tim nikdo nepozastavil, a kolem tohohle je tolik kecu. Autorka clanku jakoby se ji porad snazila podsouvat, ze ten chlap ji stejne jednou opusti, ze je to 'neprirozene'.....ale kazdy vztah je individualni a ono jim to muze docela dobre vyjit.

0/0
1.2.2009 12:28

Prickrose

Re: omluvenka

Ty nechapes rozdil mezi matkou a otcem? Vetsina matek do svych deti investuje vysoke procento sveho casu. Prumerny otec investuje do svych deti 7 minut denne - to je si myslim prehnane, ale psali to na ona dnes.;-D

Takze, kdyz si 45 lety narazi tricitku, tak se nic nedeje, protoze vetsinu pece o dite bude provadet ona, chapes?

0/0
1.2.2009 17:15

anonym

Re: omluvenka

naprosto muj nazor!!

0/0
5.2.2009 8:31

Ja

Re: omluvenka

Presne tak. Co je na tom spatneho, ze Bare 46 let, nechysta se prece umirat! Muze zit ve zdravi jeste pul stoleti a vypadat skvele. Bara vypada skvele.

0/0
13.4.2009 22:11

kaštánka

Baře držim palce,zaslouži si to

konečne je štastná a celá jakoby rozkvekla.Přejme ji to štesti,alespon já jí to přeji z celého srdce.Zažila si svoje a ma právo na štastný život po boku muže,který ji miluje a rozumi si s holkama.Pro Baru jsou jeji holčičky vše a tak ji držme palečky,aby i jeji dalši miminko bylo v pořádku:-)

0/0
1.2.2009 9:59

Sandrina

tak teda

nejdřív mě tím dost zaskočila...je mi 42 a přesto, že bych dítě ještě chtěla, tak ten pocit, že už jsem na to stará, převládá...ale teď jí to moc přeju a závidím...!!! Takže Báro, všechno dobréééé!!!R^

0/0
1.2.2009 7:10

Prickrose

Re: tak teda

Moje babicky a dedove byli velkou soucasti meho zivota a moji rodice jsou  velkou soucasti zivota meho syna. Babi a dedu nikdo nenahradi.

0/0
1.2.2009 7:29

Sandrina

Re: tak teda

tak s tím jen souhlasím..dědové a babičky jsou pro děti důležití...akorát to ty děti většinou zjistí až když už se jich na nic zeptat nemůžou...ale to pořád není důvod nemít děti i v pozdějším věku, když se narodí chtěné a do lásky...lepší než nechtěné mladé mamince, která časem zjistí, že jí dítě vlastně omezuje nebo dokonce odložené...

0/0
1.2.2009 10:27

vanilka35

Re: tak teda

Všechno má svoje pro a proti,prarodiče jsou jen jedním z důvodů a dá se to i bez nich. To bys mohla argumentovat, že dítě nemohou mít třeba slepci, protože ho nevidí, a přitom to taky jde. Pokud si někdo pořídí dítě, měl by promyslet, jestli na to má hlavně on jako rodič, to ostatní okolo je už navíc.

0/0
1.2.2009 11:59

Prickrose

Re: tak teda

Ano, promyslet jestli na to mam ne jako rodic, ale hlavne jako matka, protoze matka je daleko dulezitejsi rodic, hlavne v prvnich letech zivota. Panove se doufam nebudou zlobit. 

0/0
1.2.2009 17:09

Santa1

Držím palec

Fandím a přeju jim, ať jim to vydrží. Přivádět děti do tohohle světa je krajně nezodpovědné bez ohledu na věk rodičů, tak co.

0/0
31.1.2009 23:42

Prickrose

Re: Držím palec

Mno, to je dost blby nazor.

0/0
31.1.2009 23:55

Prickrose

Re: Držím palec

toto je dost blby nazor.

0/0
31.1.2009 23:57

forhend

Toho hocha nechápu...

Jí bude 60 a jemu 45 let...Starší ženská a chlap ještě v dobrých letech...Zajímalo by mne co ho k tomu vedlo a na co ho utáhla? U tohoto případu se přímo nabízí peníze, ale opravdu "jen"peníze?;-(

0/0
31.1.2009 21:02

vanilka35

Re: Toho hocha nechápu...

Typická ubohost...prostě si s ní rozumí a je mu s ní fajn, tak proto. Kolik znáš kolem sebe věkově "normálních" párů a můžeš o nich říct, že jim to fakt klape?

0/0
1.2.2009 12:01

forhend

Re: Toho hocha nechápu...

Vanilko, vy jste ubohá! Já todleto prožívám se svým synem...Jak to asi dopadne až z ní bude stará ženská a on chlap v nejlepších? Jakpak asi, když se mu líbí ženské? Je vidět, že nemáte děti a když tak malé...Tak si nechte ty invektivy, já vás nenapadám. Když dojdou argumenty, tak budu co nejvíc agresivní, že! Jenom jedno přísloví pro poučení: "Malé děti malé problémy, velké děti velké problémy". Tak vám přeju všechno nej...:-/

0/0
1.2.2009 20:03

david 25 let, vš

hodne stesti

ja ji fandim. prispevky si radeji cist nebudu, cekam, ze budou zaprděné malosti.

0/0
31.1.2009 17:58

Jana

Jděte všichni kamsi

Moje maminka umřela v osmatřiceti, tak co pořád řešíte? Je to každého věc, jak chce žít a vy do toho nepindejte.

Báro, hodně zdraví a zdravého prcka přeji. A na ty zapšklouny, přechodové baby a pupkaté senochrupy se vybodněte. J.:-)

0/0
31.1.2009 12:42

Prickrose

Re: Jděte všichni kamsi

Umrit v 38 neni norm. Cim je clovek starsi tim vetsi pravdepodobnost, ze umre;-D

0/0
1.2.2009 19:36

ivana vašků

s dnešní medicínou si těhotenstvím po 40 jen prodloužíte mlá

Dobrý den,

ráda bych poděkovala paní Báře za její příklad a naopak odsoudila ty, kteří nevybíravými slovy vyjadřují názor, že mít dítě "v tomhle věku" je nezodpovědnost! Pokud je maminka i miminko zdravé, tak proč se prostě neradujete s ní! Znám hodně maminek "starších" a musím říci, že ty , které měli děti zodpovědně jen v tom určitém společností schváleném věku, často vypadají starší a babičkovštější a smutnější, než tyhle omládlé maminy. A ruku na srdce, spusta z vás by miminko chtěla ještě taky, ale neodvážíte se ať už kvůli zdraví, nebo kvůli penězům, ale nejčastěji jen kvůli pohledům společnosti, Jako ve staré spartě - rodí se jen zdravé děti matkám které jsou v akorátním věku - ty ostatní házíme za skály...

0/0
31.1.2009 11:59

Prickrose

Re: s dnešní medicínou si těhotenstvím po 40 jen prodloužíte mlá

Jezismarija, co si kourila?

0/0
31.1.2009 21:38

Lejdyna

Re: s dnešní medicínou si těhotenstvím po 40 jen prodloužíte mlá

Propána, co je to za strašlivý blábol? Spousta z nás by po 40 dítě nechtěla, protože máme určitý pocit zodpovědnosti. Já jsem měla děti nikoli proto, že by mi to v mládí schválila společnost, ale že jsem je chtěla. A omládlé staré maminy? To sotva, energie ubývá každému a dítě je přímo "energetický upír". Jak říkala teta Kateřina, mladý může, starý musí, a tak to je.

0/0
1.2.2009 17:24

Lejdyna

Re: s dnešní medicínou si těhotenstvím po 40 jen prodloužíte mlá

A ještě jedna "drobnost". S dnešní medicínou si dítětem prodloužíte mládí, ale vaše buňky jsou tak staré jako vy a mnohem opotřebovanější, protože nežijeme zdravě. Toto předá stará matka dítěti,ona omládne, děcko je od narození zdravotně hendikepováno. To opravdu není sobecké!

0/0
1.2.2009 17:35

Prickrose

ja bych.....

nechtela mit stare rodice. Moji me meli kdyz jim bylo 21 a 23 (moc mladi na dnesni pomery), ale je to moc super protoze hodne mojich znamych, kteri jsou daleko mladsi nez ja uz davno rodice nemaji a jejich deti nemaji prarodice a to je smutne

0/0
31.1.2009 1:40

agent

Naprosto nechápu

proč se o postarší těhotné zpěvačce píše? Je to její a mladíkovo rozhodnutí, tak proč tím unavovat veřejnost.

0/0
30.1.2009 23:12

nn

Re: Naprosto nechápu

souhlasím s tímto příspěvkem,těhotenství je její soukromá věc...proč se s tím stále cpe do novin a časopisů

0/0
31.1.2009 18:00

Hana

Paní Báro

vykašlete se na lidi. Jsou nepřející a závistiví. Buďte šťastná,

že ve svém věku můžete zdravě otěhotnět. A všechno je fajn.

Máte dobrého partnera a zázemí a dvě "chůvičky"... Co vám chybí?

Jsme se jako národ jaksi zmršili. Škoda. Já mám tři děti a vám přeji jen to nej.

Hana S.V

0/0
30.1.2009 22:34

parybka

Báro, držte se...

... jsem Vaše dlouholetá fanynka. Před dvěmi lety se mi narodil nádherný syn a mě bylo 37. A keců o starých matkách jsem si vyslechla, škoda slov. O druhém dítěti jsem nepřemýšlela. Přecejenom, ten věk... Ale jak si tak o Vás čtu, začíná mi vrtat v hlavě, že třeba ještě ;-D...

0/0
30.1.2009 19:55

blecha1

:)

Ostatně je to fajn ne? Přiučit se ve 30 letech před narozením vlastního potomka pomocí u vlastní babičky s jejím děťátkem, čili vlastně mým strýčkem/strejdou. Kolik lidí se může pochlubit že učila mluvit a chodit svýho strejdu/tetku. ;-D

0/0
30.1.2009 18:43

Anonymně

Hodne stesti,

dcery budou urcite pomahat pri tomto "odvaznem" rozhodnuti, a pokud pujde vse jako po masle a jako v Holyvuuuuudddduuu, tak se do dvou let rozvedou, ona bude mit na krku dite, ktere ji bude zmahat, on si najde 25 a bude mit novou rodinu, zatimco babicka Baruska bude funet pri navalu horkosti v menopause a horkotezko vydelavat penizky na konZertech, zatimco ratolest bude s nejnovejsi nanny...

0/0
30.1.2009 18:05

mayora

Re: Hodne stesti,

Psát anonymně a ještě urážet umí každý. Ale jen pro dokreslení: Držím Báře pěsti, i když se neřadím mezi skalní fanynky, (nicméně Když se řekne Basiková, zní mi v uších Souměrná...) Sama prožívám podobný vztah, můj partner oslavil letos 30 let a mne čeká v dubnu 47. Bláznovství? Ne, nádhera. Jsme spolu již 5 let a zatímco před pěti lety si okolní drbny ťukaly na čelo, dnes závidí. Ony mají doma unavený protivný pantáty a já vitálního muže s duší kluka. A díky němu si nepřipouštím svůj kalendářní věk, ač jsem již dvojnásobnou babičkou. Přítele prcci oslovují "dědo" a vzájemně se zbožňují. Kdyby mi to můj zdravotní stav dovolil, myslím, že bych maličký ještě zvládla. Jenže... nedovolí. A tak Báře i jejímu příteli přeji nebe bez mráčků, zdravýhoi prcka, který jim bude dělat víc radosti než starosti a hlavně: Hoďte předsudkáře a moralisty za hlavu! Jsme tady jen na návštěvě, která netrvá věčně, tak ať si to krásně prožijeme :o)

0/0
30.1.2009 21:48

Dadi

Re: Hodne stesti,

Jsi trapný ubožák.

0/0
30.1.2009 22:30

běžný_prací_prášek

paní Báro

budete skvělá babičkaR^;-D

0/0
30.1.2009 17:43

Kleki Petra

Re: paní Báro

;-D No největší sranda bude, že její vnoučata mohou být možná v podstatě vrstevníky své tety.:-)

0/0
30.1.2009 18:06

Ifča

Re: paní Báro

A víte že i na tohle mám případ v blízkém okolí?... Dokonce paní poté, co se její nejstarší dceři narodilo dítě, sama ještě porodila postupně tři další děti... Takže vnouče má dvě tety a jednoho strýce, co jsou mladší než ono.. (Na druhou stranu to byl opačný extrém... babičkou byla ve třiatřiceti, takže všechny děti měla do čtyřicítky... :-)  To první (tedy první z těch tří) si pořídila cíleně, aby mohla v rámci své mateřské hlídat vnouče a dcera mohla dokončit učební obor... a jak ty další dvě, to už netuším...

0/0
30.1.2009 18:17

Jana

Re: paní Báro

Mám devatenáctiletou dceru, devítiletého syna a pětiletého bratra. Nevidím v tom žádnou velkou srandu, ale ani žádné utrpení. Věk snad není pro kvalitu rodiny zásadní. Blbost diskutujících je nekonečná. Báře Basikové přeju, že je šťastná. Určitě se nad ty přitroublé názory umí povznést.

0/0
30.1.2009 21:56

Jana

Bára

Nikdo nemá právo ji soudit. Je to její rozhodnutí a její život.Já osobně ji moc fandím a přeji hodně zdraví ji i miminku.

0/0
30.1.2009 17:10







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.