Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rath zveřejnil seznam plně hrazených léků

Ministerstvo zdravotnictví vydalo seznam léků, které plně hradí zdravotní pojišťovny. Jde o několik set medikamentů, na které by pacienti neměli v lékárnách připlácet. David Rath si od seznamu slibuje lepší informovanost pacientů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

anonim

cjkgcd,jfaslk

;-O;-€;-O;-€

0/0
21.3.2007 17:43

Christie

Vtip ne?

Tak to si dělá fakt srandu.... Mám alergie, astma a spoustu dalších blbých nemocí i díky tomu, že mi spoustou antibiotik úplně zničili imunitu.... A teď, když se mi přestěhováním mnohem víc zhoršilo astma a dostala sem silnější inhalátory, tak ten preventivní, který mám na 14 dní, mě v lednu stál 60Kč a v únoru už 350,- Kč!!! Platím řádně zdravotní poj., všechno mám v pořádku a tohle nebrat, tak si můžu jít zvykat na hlínu... No super, sou i hrazené... ale právě ty slabší inhalátory, co jsem brala před zhoršením..... Paráda... k tomu antikoncepce zdražená o 70Kč, pak další léky na imunitu za 1000Kč/měs...nějaké ty spreje do očí a nosu a léky... a abych si šla pomalu zvykat na podmínky pod mostem. A vzhledem k tomu, že je mi teprve 24, tak jsem fakt zvědavá, co budu dělat za takových 20 - 30 let... se asi pudu klouzat nebo co :-P

0/0
1.3.2007 13:08

hemp

Drath to je ale P**a

Nj ten clovek totiz vubec nemusi resit financni narocnost leceni,on ma penez dost zm*d!

0/0
2.1.2007 16:47

incisivus

Rath zveřejnil seznam plně úplatných socanů

jeho rozsah přesahuje možnosti mnohostránkového vydání iDnes, k nahlédnutí je u pana Kočky. 

0/0
9.11.2006 9:58

Katka

PLATNOST ČÍSELNÍKU

Vážení, všiml si tu někdo, že u toho, co vydal Rtah, je datum od 1.4.06, jenže mezitím Rath v rámci úspor snížil úhrady pojišťoven téměř u všech léků, takže s platností od 1.8.06 se doplácí téměř na všechno. Bohužel, lékárníci jsou v tom nevinně a rozhodně nekradou. Pokud je váš lékárník ochotný věnovat vám trochu času navíc, nechte si to vysvětlit, než se rozčílíte. 

0/0
9.11.2006 9:43

miruna

tak tedy,

no to je super, na co já su platím zdravotní pojištění, ať se jdou bodnout, raději se pojedu léčit do zahraničí, tam jsou ceny stejné ale kvalitnější služby

0/0
9.11.2006 8:24

Petra

Poslanci, kteří nás jen využívají

Jak vidím tak Ráth není v pořádku, ty ceny některých léhů Př. 14 559...... někteří lidé tyto léhy potřebují denně a pokud nemá dost peněz, tak má asi umřít, nestačí, že už vstup do důchodu je posunut, jim se to dělá dobře, sedí na prdeli a nic nedělají, to by byl potom každý fit, ale teď mají lidi asi poumírat!!!!!!!Místo aby ubrali sobě, tak sobě radši přidávají a ostatní lidé trpí!!!!!!Vspamatujte se naši poslanci

0/0
16.10.2006 9:52

solomon

Tak jak to je? Platit nebo neplatit?

Dnes 6.října jsem šel do lekárny v Hrádku nad Nisou pro léky dle oficiálního seznamu "plně hrazené" a doplácel jsem 229,- Kč ???!!! Jednalo se o Concor 10mg a Lozap H. ;-€;-O;-€;-O

0/0
6.10.2006 16:34

jarda

Radujme se, veselme se

Paralen v hodnotě 8,04 Kč máme pořád ZADÁÁÁÁRMÓÓ!!!!!!!!!!!!!

0/0
13.9.2006 19:40

helca

Re: Radujme se, veselme se

Paralen je možná zadarmo, ale doktor ti ho stejně nepředepíše. Před čtrnácti dny jsem byla u doktorky. Podívala se co mi je, řekla co si mám koupit za prášky a zda chci vypsat nemocenskou.  Ale vyléčila jsem se. Hold, přemýšlím, proč platím zdravotní pojištění, když po pěti letech omarodím a stejně si vše musím koupit. Dříve ta doktorka byla perfektní, ale od té doby, co tam byl ten …. (nemohu mu steky přijít na jméno). To šlo dolu a všude. Jezdím s maminkou po nemocnicích a vidím to. Ještě, ze už tam není a snad se nevratí.!

0/0
5.10.2006 14:21

Mila

Re: Re: Radujme se, veselme se

Nesmíš bejt tupej a nenechat si ho předepsat.Nebo jdi k jinému lékaři.Hrabou pod sebe Ti Mudr.

0/0
13.10.2006 16:38

Mila

Re: Radujme se, veselme se

Pozor už jsem i doplácel.Záleží jak kterej lékárník krade!!!!Rv

0/0
13.10.2006 16:36

lulu

Nemocenská

Nevíte někdo jak je to s nemocenskou když je člověk v nemocnici?Je menší nebo větší?

0/0
14.8.2006 18:38

kotatkoxxl

Re: Nemocenská

já bych řekla, že je jedno, zda jsi doma nebo v nemocnici. Nikdy mě nenapadla jiná verze.

0/0
18.8.2006 13:39

K

Re: Nemocenská

Tak to je vážně pořád stejná.... na 100%

0/0
1.3.2007 13:12

Borgh

orangutan

0/0
4.8.2006 11:36

Borgh

Re: orangutan

je zrzavá opice, huh

0/0
4.8.2006 11:42

hajanen

pojišťovna porušuje zákon

protože v každé skupině léků musí být aspoň jeden plně hrazený, což se neděje. Příklad: Nikotinové náplasti pro diagnózu F10.2 nebo .3 - syndrom závislosti/ odvykací stav. Je to diagnóza jako každá jiná, ale pojišťovnu to jaksi nezajímá...

0/0
26.7.2006 21:46

Jana

Nový život a lepší zdravíčko

Ahoj mrknete na

http://www.web-recenze.nejmedia.net/recenze/zivot-zdravi/906.htm

je to zajimavy a funguje to.

0/0
29.6.2006 18:36

Celtic

Re: Nový život a lepší zdravíčko

Ochuzený uran je lepčí :-P

http://toxicology.emtrading.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=28

0/0
7.8.2006 13:45

Thyronx1

obchodni spolecnosti?

a ze budou soukrome kliniky nabizet jen lukrativni kosmeticke operace a pod? Tak to muze vyslovit jen idiot (socan). Lekari v USA maji diky pojistovnam a pacientum hned po advokatech nejvyssi platy v Unii. Nastupni plat cerstveho lekare po absolvovani studii byva na 80,000 USD rocne hrubeho a praktici jsou vysoko nad 100,000 rocne.

0/0
17.6.2006 0:46

Thyronx1

Ministerstvo zdravotnictvi zrusit.

 zdravotnictvi ma byt soukrome. Placene pojistovnou a pacientem. Babicka ktera holt prijde se zarazenymi prdy na pohotovost si zaplati tisicovku a muze jet zas "po svych" domu. Lekar na pohotovosti neni zadny pisalek receptu pro ty, kteri si "zapomeli" dojit pro recept k svemu lekari, ani psychiatr ktery ma resit to, ze ji dnes vecer opustil jeji muz a ona potrebuje nejaky "lek na uklidneni". Zubarska pohotovost je pak luxus. Prepoklada se ze se kazdy stara o sve zuby prubezne, ze pravidelne a preventivne navstevuje sveho zubare. Jeden zubar v mestske nemocnici na pohotovosti je az az. A odvoz pacientu z nemocnice domu protoze zdravy pacient nema odvoz? Jo, za cenu taxiku - proc ne?

0/0
17.6.2006 0:39

Jana

Re: Ministerstvo zdravotnictvi zrusit.

souhlasím - stejně jako s mojí léčbou nesouvisí obsah mého talíře - s výjimkou diagnostikované léčby zažívacího ústrojí - nevidím důvod, proč by si každý z nás nemohl zaplatit cca 50 - 70 kč za stravu denně (neříkejte, že doma neprojíte 1500 - 2000 měsíčně)

0/0
3.8.2006 12:00

laik

Re: Re: Ministerstvo zdravotnictvi zrusit.

Jen by to jídlo mohlo být k jídlu,jinak souhlas

0/0
14.9.2006 11:10

Thyronx1

ano, socialisticke statni zdravotnictvi se....

ano, socialisticke statni zdravotnictvi se vyznacuje spolecnymi problemy  at se paktikuje kdekoliv na svete.: Mam namysli treba v Kanade.

Dlouhe cekaci doby na operace (vcetne zivotne dulezitych), nizkou kvalitou (nizkemu zajmu lekaru na pacientech), vysokym doplatkum za opravdu skvele leky az po nemoznost je sehnat ( i za prachy).. a snizovani veku dozivani.

.

0/0
17.6.2006 0:23

Thyronx1

Re: ano, socialisticke statni zdravotnictvi se....

Mam tu cest zit ( i marodit) pres 20 let v ciste soukromem

zdravotnictvi USA. Mel jsem operace (100% placene pojistovnou) i

pohotovosti,pobyty v nemocnici (100% vse kryte poj.) mam sveho lekare

kteremu platim zhruba 70 USD za navstevu, a dentistu kteremu plati

pojistovna 50 az 100% podle ukonu.

0/0
17.6.2006 0:25

Thyronx1

Re: Re: ano, socialisticke statni zdravotnictvi se....

 Vysi pojistneho tu

nestanovuje "strana a vlada" ale pojistovny. Ty nabizi "balicky"

pojistencum podle jejich kapsy i kdyz cim dal vic se rozmaha, ze

zdravotni pojisteni plati zamestnavatele a ne zamestnanci.

0/0
17.6.2006 0:26

Thyronx1

Re: Re: Re: ano, socialisticke statni zdravotnictvi se....

Pojistovna

mi hradi VSECHNY myslitelne leky a ja doplacim pri jejich posilani

postou (treba na snizeni tlaku krve ci cholesterolu) 2 USD/recept. Za

leky akutne potrebne pak v jakekoliv lekarne 5 USD

0/0
17.6.2006 0:26

Thyronx1

Re: Re: Re: Re: ano, socialisticke statni zdravotnictvi se....

Mnoho Kanadanu cekajicich az je socialisticke statni zdravotnictvi konecne vezme na operaci, to vzda, a jedou sem do USA za hotove penize dostat tu svoji operaci hned, bez cekani a kvalitne. Kdyz Vam nekdo rekne ze potrebujete operaci na srdci a musite na ni cekat 6-9 mesicu....ono kdyz chce jeden prezit, tak si i zaplati aby tu na tom svete jeste pobyl.Drath a jeho "strana a vlada"je vsak jineho mineni. A pul naroda s nim: Voli KSC a CSSD (coz je totez). Toz mate co jste si zvolili.

0/0
17.6.2006 0:29

RumBum

Re: ano, socialisticke statni zdravotnictvi se....

Kdyby to vase 'dokonale zdravotnictvi' bylo tak dokonale asi by nebylo hlavnim tematem kazdych voleb...

0/0
28.7.2006 7:58

aja

chroniky nemocná

představit jaký by z Vás byl protivný morous pokud by Vám bylo něco vážnějšího.Věřte,že nemocnému člověku není co závidět Přeji Vám aby Vás to nikdy nepotkalo.Věřte že bolesti které mám právě dnes bych nepřála ani nejhoršímu nepříteli.Já na rozdíl od Vás se k životu i své chorobě stavím pozitivně.Loni jsem byla na operaci s kolenem a ra měsíc už jsem stála o dvou francuzkých holích za pultem/běžně se po této operaci marodí tri měsíce/prostě zatnu zuby a musí to jít.To by jste se divil co člověk ještě dokáže když si myslí,že už nemůže.Kdo z nás dvou je cituji Vás/SOBEC A VYCHCAN8 POVAHA/já se takto nevyjadřuji,nechám na posouzení návštěvníkům této diskuze.Přeji všem hidně zdravíčka a štěstíčka .Mějte se v rámci možností fan

0/0
14.5.2006 20:05

aja

chronicky nemocná

Ahojky pane chrapoune,to jste tedy vedle jestli si myslíte,že se flákám doma za Vaše peníze.Jsem pouze v částečném ID a mimo to mám živnost.Mám malý obchůdek,takže i já musím platit zdr. a soc.přízpěvky.Pokud mi závidíte mé zdravotní problémy tak věřte,že já bych si nepřála nic více než být zdravá.Mám revmatoidní artritidu která se nedá vyléčit.Jelikož mám živnost tak si raději chřipku léčím sama protože nemám tolik času abych trávila celé dopoledne čekáním u lékaře.Raději si ten paralen koupím sama.Vy zřejmě máte času dost nebo Vám firma běží i když tam nejste.Jak vyplívá z výše uvedeného,tak i já platím zdr. a soc.pojištění.Tudíž nejsem odkázaná pouze na Vaše platby.Zatím jste zřejmě zdráv jinak by jste se takto nemohl vyjadřovat.Protože já bych s vámi ráda měnila a nepřeji si nic jiného než být zdravá.Bohužel  Už zdráva nikdy nebudu.Na rozdíl od Vás Vám přeji,aby Vám zdravíčko vydrželo co nedéle.Protože pokud jste takto protivný jako zdravý člověk,tak si vás živě dovedu živě /

0/0
14.5.2006 19:40

aja

chronicky nemocná

ahoky,zapojuji se také do debaty užívám spousu léků odmítám ale drahé léky a užívám české léky/medrol,methotrexat/raději než drahé léky jezdím do lázní které mi pomáhají víc.Jsem pojištěncem 222 a ta již několik let neplatí nadstandart a tak v lázních doplácím podstatně více než pojištěnci VZP.Skutečně kdyby nemocní nechodili pro každou hlopost/paralen a další/k lékaři/pojišťovna neplatí jen zmíněny paralen,ale i návštěvu lékaře/bylo by více pěněz pro vážně a chronicky nemocné pacijenty.Docela se obávám toho co nás jěště čeká.Přeji v rámci možností hodně zdravíčka a nemocným,aby se jim nemoc nezhoršovala.Ahojky

0/0
6.5.2006 22:15

:-)

Re: chronicky nemocná

Podle léků a chování nejspíš tuším, co Vám je... a reaguji na Váš příspěvek:

To jako tedy, my kdo nejsme v invalidním, podnikáme a máme občas nějakou chřipku, angínu atd. máme jen držet hubu a PLATIT, PLATIT, PLATIT, ani nejít k doktorovi a nevzít si ani debilní paralen kvůli tomu, aby bylo víc peněz na Vaše stupidní léky, injekce a lázně? Docela solidně morálně narušenej a hlavně SOBECKEJ názor!

Já, když chci jet do lázní - musím cvakat, když chci koupit auto, nikdo mi nedá příspěvek atd. proto naopak nevidím důvod proč by měl stát platit takový nadstandardy lidem od kterých nějakou návratnost ať už přímou nebo nepřímou (v podobě např. výchovy nebo udržení rodiny) nemůže čekat - už jen díky jejich maximálně vychcaným povahám, jak je vidět i z příspěvku nade mnou!

0/0
13.5.2006 9:25

Ivan

Re: Re: chronicky nemocná

No pokud jde o to vzít si ten Paralen, ten nám snad nemusí plati pojišťovna. ten si snad vzhledem k jeho ceně mohou  koupit i bezdomovci.

0/0
30.5.2006 16:00

valerius

Re: Re: chronicky nemocná

jde o to, ze spousta lidi jde k lekari zbytecne. Maj nakou vyrozku, na kterou je nejlepsi lezet v klidu doma a pit caj. Ale oni jdou k lekari(pojistovna cvaka), lekar jim predepise mnohdy zbytecne leky(paralen, me treba nekolikrat korylan....) pojistovna cvaka....zdravi pacientovi toto urcite neprida, ale penez to stoji mnoho

0/0
17.6.2006 9:57

John

Re: Re: Re: chronicky nemocná

Kdyz uz tolik platim SP, tak proc bych tam nesel...

0/0
27.11.2006 15:35

VilíkV

Tak se mi zdá že chcete komunismus

Tak se mi zdá, že všichni chtějí všechno ZADARMO. Placení daní daní se každý snaží vyhnout a pojišťovny, potažmo stát, ať to zaplatí. Ať stát zaplatí předražené léky farmaceutickým firmám, zisky disributorů, lékárníků i některých doktorů. A doktoři ať předepisují všem pacijentům ty nejnákladněší (protože drahý = kvalitní ???) a vše ať to zaplatí stát. Všichni kdo to takhle chtějí ať si na dům vyvěsí trnsparent "Sláva komunismu". To ale Rathova cesta není.R^

0/0
27.4.2006 15:13

Věra

Re: Tak se mi zdá že chcete komunismus

To, co píšete je blbost, protože každá OSVČ zaplatí z 50% minimální mzdy a to i když vykáže ztrátu a to jak zdravotní, tak sociální pojištění a také minimální daň na rozdíl od velkých podniků, které tuto povinnost nemají a není nikde napsáno, že musí odvody za zaměstnavatele zaplatit. Musí zaplatit pouze to, co srazí zaměstnancům ze mzdy, to ostatní mohou klidně dlužit a neplatit.

0/0
15.10.2006 16:35

jato

To snad není možné

V seznamu nejsou žádné účinné léky na RS. Ráth chce dostat všecny na invalidní vozík a posléze do bedny.

0/0
26.4.2006 2:10

to je den

Re: To snad není možné

www.nelibimseti.cz

0/0
4.5.2006 20:41

sarume

Ratha

Nemusim, ale za tohle mu dekuju. Ja si pořad rikala , proc mi na receptu zaskrtva doktorka spoluucast ,. A ted mam proti ni argument .

Napriklad minule jsem na banalni chripku nechtela antibiotika a kdyz uz tak jen Penicilin na ktery nemam zadne reakce a beru antibiotika jednou za 5 let. Aona mi napsala cosi za doplatek 300:(

0/0
19.4.2006 11:25

FW190A9

Re: Ratha

Antibiotika na chřipku?8-o To si snad děláte legraci, ne? Antibiotika na viry přece vůbec neúčinkují, to už dnes ví pomalu každé děcko... Co to máte za šarlatánku, probůh? Aby Vám jednou na rakovinu nepředepsala aspirin, umělkyně.

0/0
19.4.2006 16:51

Jim

Re: Ratha

Je vidět že jsi PlČA až na půdu. (Y)

0/0
20.4.2006 13:38

MoMI

Re: Ratha

To co píšeš je normálni. Já jsem také nechtěla antibiotika a doktorka mi předepsala takový sajrajt s doplatkem 97 Kč, že když jsem si přečetla vedlejší účinky řeklajsem si, že je lepší umřít na chřipku nez přijít o zrak, žaludek a dostat infarkt. Rath vzal bič na prevíty a oni se můžou zbláznit. :-)

0/0
27.4.2006 14:58

Lojza

Informovanost? Neúplnými údaji?

Co mi tam docela chybí jsou v lécích obsažené účinné látky :-/. To, že se pro vředaře nehodí kys. acetylsalicylová (aspirin, acylpirin apod.) a proto kupují paracetamolové léky (paralen...) nebo různé brufeny ví (možná) dost lidí, ale chci vidět ty dohady u méně běžných léků. Nebude-li účinná složka vhodná např. pro cukrovkáře, hypertoniky..., vyberte si dle libosti. Co znamená sloupec LIM a zkratky jednotlivých omezení bude asi pan ministr či jeho mluvčí vysvětlovat osobně na infolince.

0/0
18.4.2006 23:50

Diabetik

Je to celé nehoráznost...

na jednu stranu některé zdravotní pojišťovny proplácejí klientům kdejakou hloupost (např. jízdenky 1. třídou do lázní), na druhou stranu nutí nevyléčitelně nemocné lidi k úhradám léků, bez nichž by jinak během pár týdnů zemřeli!! Např. inzulin je již pěknou řádku měsíců pěkně drahý luxus! Přitom diabetici 1. typu jsou lidé, kteří si si svou nemoc ničím nezavinili, na rozdíl od kuřáků, kteří mají cytostatika na rakovinu plic či léky na obstrukční plicní nemoc zcela zdarma!!!!Rv>-Rv

0/0
18.4.2006 22:36

Andrea

Re: Je to celé nehoráznost...

Jednak inzulin, a pak taky prouzky na mereni glykemie. Prestoze se pocet predepsanych prouzku na urcite obdobi zvysil, porad to nestaci...diabetik k dobre kompenzaci potrebuje nekdy i 8 prouzku za den (treba kdyz je nemocny s chripkou a nevnima signaly z vlastniho tela tak dobre, jako jindy). Pocet prouzku u svedomitych diabetiku proste nevychazi a tak je treba je dokupovat. 50 ks za 800 Kc. Nikoho nezajima, ze si podobnou politikou podrezavame vetev pod sebou, nehlede na ovlivnovani kvality zivota tech, kterych se to tyka.

0/0
24.4.2006 19:46

laguna

Re: Je to celé nehoráznost...

Ne každý si obstrukční plicní nemoc zaviní sám.A na léky si doplácí ne malou částku.

0/0
26.4.2006 9:40

Lesi

?

Tak nevím - koukla jsem do seznamu a nějak tápu a netuším, jestli hledám správně. Mám právě nachcípaný děcka, tak jsem jenom tak namátkou zkusila... Našla jsem Paralen - ovšem pouze tabletky v síle pro dospělé. Našla jsem na odkašlávání Ambrobene - taktéž. V dětské verzi (slabší léky, sirup) jsem nenašla nic. Znamená to, že za léky pro děti zaplatím tak jako tak? Jakože matka na rodičovský - díky rodičovskému příspěvku ekonomicky silný jedinec, který může zaplatit i to, co mají ostatní zdarma? 8-o Nebo existuje ještě jeden seznam speciálně pro děti? Nebo špatně hledám? 8-o Ne, že by mi to trhalo žíly, volně prodejné léky stejně kupuju bez receptu, tedy v plné ceně, ale přijde mi divné, že by dr. Rath nemyslel na děti?

0/0
18.4.2006 18:08







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.