Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rakovina u nás zabíjí víc než jinde

Až na výjimky platí, že čím bohatší je stát, tím rychleji dokáže zařídit, aby na trh přišly nejmodernější léky. Pro nemocné to znamená jediné: šance na život je v chudším státě o třetinu nižší než pro ty, kdo žijí v ekonomicky vyspělé zemi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jirka

Jak na rakovinu

[>-]Tohle vypadá docela dobře. Jak uspěšně léčit rakovinu. A nejenom   ji. Doporučuji.

http://www.mwm.cz/clanek1.php?id=1384

0/0
7.9.2008 17:24

Jaroslava Nováková

Rakovině se lze účinně bránit

Mojí kamarádce pomohl Gesavit, měla rakovinu prsu s metastázami v tlustém střevě, už jí nedávali moc šancí, měla to dost i dlouho, ale pak jí kolega onkolog začal dávat letos v únoru Gesavit - novej přírodní přípravek, a do 1 měsíce měla nádor menší o polovinu !  Fungovalo to i u pacientů s Melanomem kůže ad. Má to 74% účinnosti, no už jste to někde viděli? Já teda ne. :-)  Našla jsem ho na www.gesavit.eu nebo www.gesavit.cz a teď to beru preventivně, nemá to žádné vedlejší účinky a sníží to riziko rakoviny. Nemůžu si dovolit moc platit, ale tohle je fakt levný. Je to už skoro všude v lékárnách.

To jak píše tady ta paní o bylinkách, to je z větší části nesmysl, pohádkaření, nebo chemické preparáty - podvodnický Ovosan nebo neúčinný biobran, to je taky k ničemu - vedlejší účinky a žádná účinnost, prostě NULA.

0/0
22.5.2007 10:05

pptako.pisk

Rakovina a chemoterapie

Hlavně s těmi statistikami tzv. úspěšnosti je to volaké čudné... viz Rakovina a teror chemoterapie

0/0
18.4.2006 10:55

hala pavel

zdrava vyziva

Vsichni mluvi o zdrave vyzive, ale nikde se nedovite, co je vlastne zdrave.Cerstva zelenina je zasadotvorna a tedy nejzdravejsi. Prejidani masem je skodlive, nebot dochazi k posunu reakce na stranu kyselou - acidoza, a to je dle meho nazoru velmi skodlive. Mel by nekdo sestavit zdravy jidelnicek, aby se dostalo do povedomi obcanu jak zdrave jist.

0/0
18.4.2006 10:09

postavaprokazdeho_cz

No a vy se divíte?
Vždyť jsme také národem tlouštíků a náš životní styl se plazí za standardem evropy.
0/0
13.10.2005 19:39

Ferin007

KOLIK STÁTY DÁVAJÍ NA LÉČBU RAKOVINY?
KOLIK STÁTY DÁVAJÍ NA LÉČBU RAKOVINY? Opět typickej příspěvek MFD, naprosto nic neříkající tabulka. To je cifra za rok, za den, za měsíc? Vztahuje se to jenom na nemocný nebo na celou populaci?? ....
0/0
11.10.2005 9:14

FoDa

Bohužel...
převažující nesmyslné metody léčby tj. chemoterapie a ozařování zabíjejí pacienty stejně spolehlivě jako choroba sama, v lepším případě těžce poškozují organismuz, což se projeví po několika letech po léčení.
0/0
11.10.2005 0:30

babacek

Re: Bohužel...
Tak,že ty tisíce kterým to pomohlo spláchnete do ............
0/0
11.10.2005 7:57

kvazimodulární jev

Tzv. vyléčení rakoviny
No, když se podívám, jak je definováno vyléčení rakoviny - ten kdo přežije 5 let po diagnóze. Takže stačí, že objeví rakovinu průměrně o dva roky dřív a už mají určitě aspoň o 60% více vyléčených, aniž by se cokoliv jiného změnilo.
0/0
10.10.2005 12:43

TrueRobos

Re: Tzv. vyléčení rakoviny
Je to velmi surové, ale myšlenkově nenapadnutelné :-) Leda že by přežitím označovali dobu od ukončení léčby, ne od zahájení léčby. Nedovedu si ale představit, že by to bylo od ukončení, většinou se s tím bojuje do konce. Další faktory, které by toto číslo mohly změnit, by byly převažující typy rakoviny (to ovlivňuje rychlost, s jakou to člověka zabije) a zda je praktikována euthanasie (což to číslo také zhorší). Rozhodně to je prapodivně definovaný indikátor :-)
0/0
10.10.2005 14:05

kvazimodulární jev

Re: Re: Tzv. vyléčení rakoviny
Viz. článek, je to od diagnózy. Myslím, že v případě rakoviny prsu se to už projevuje: "Co se naopak v posledních letech v Česku díky včasné prevenci a síti mamografů zlepšilo, je odhalování rakoviny prsu. "Díky tomu teď přežívá přes devadesát procent všech pacientek," dodává Vorlíček."
0/0
11.10.2005 7:22

vlaska

s léky to nesouvisí !!!!
Ono totiž neumírá víc lidí jen na rakovinu, ale také na infarkt  i na embolie. A je to tím, že dobrý doktor může jít léčit do zahraničí a tam dostane mnohokrát větší plat něž v ČR. K nám zase jezdí doktoři z Ruska, Rumunska, Ukrajiny a Turecka a ostatních banánových republik, protože tady dostanou zase víc peněz než doma. Dál na západ jít nemohou, protože nic neumějí, ale to je našemu ministerstvu zdravotnictví jedno, hlavně, že jim může dát malé platy. Měla jsem babičku v nemocnici po mozkové příhodě. D v a   dny k ní na pokoj nikdo ze zdravotnického personálu nepřišel. Chodila jsem tam každý den. Ujely mi nervy, babičku jsem oblékla a odvezla do jiné nemocnice. Teprve po dalších třech dnech zjistila původní nemocnice, že tam babička není a volali mi domu s omluvou, že se jim babička ztratila - a pak nemají umírat lidi !!!!!!!
0/0
10.10.2005 12:30

zipthefuxx

Re: s léky to nesouvisí !!!!
Tak za prvé, říkate tady úplné nesmysly. Péče o infarkt myokardu je u nás nejlepší na světě, sám pracuji na klinice s angiocentrem a výsledky jsou čím dál lepší. Akorát peníze za to vidět nejsoui ! Co se nepodařilo ovlivnit je úmrtnost na IM v přednemocniční péči, tam je stále skoro 50%, ale všude na světě i v USA je zhruba stejná !. Co se týče embolie, záleží hodně na rozsahu embolie, masivní má vysoké procento úmrtí, ale dnes máme účinná trombolytika a léčíme efektivněji než dřív.
0/0
10.10.2005 19:41

Sporadany_obcan

Re: Re: s léky to nesouvisí !!!!
Vážený mediku online, jímá mě hrůza, že by mě někdy takový nebetyčně tupý frajírek, jako jste Vy, měl léčit. To si to radši nejdřív hodím a tím zase o něco zhorším ty vaše procenta, náfuko libovej.
 
Měl byste si uvědomit, že platí rčení, že lékař léčí, příroda uzdravuje. Tak se laskavě přestaňte povyšovat nad přírodu. A přestaňte okřikovat lidi, co tady oprávněně poukazují na nešvary, které se každodenně dějí...
0/0
10.10.2005 22:07

zipthefuxx

Re: Re: Re: s léky to nesouvisí !!!!
hmm, vidím, že sem píše kdejaký pitomec, kterými se to v naší zemi jen hemží. Jen do toho, napiš ještě nějakou blbost a do nemocnice tedy vůbec nechoď, máme i bez tebe práce dost, chytráku. Co se týče přírody, o té jsem vůbec nepsal, radši si to pořádně přečtete, než reagujete. Jelikož jsme národ "malých" lidí, kteří ještě nepřekročily svůj stín, tak si klidně mluvte o náfucích, kteří "obyčejným" lidem denně zachraňují život. A podotýkám, že "téměř" zadarmo. Tak co ještě máte na srdci, pane "hoď si mašlí"?
0/0
10.10.2005 22:16

zipthefuxx

Re: Re: Re: Re: s léky to nesouvisí !!!!
A propó nešvary, ty se dějí opravdu každý den, protože práci zatím dělají lidé a ne počítače "bez chyb" chytráku !
0/0
10.10.2005 22:21

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: Re: Re: s léky to nesouvisí !!!!
Stačilo by více pokory, "efektivní léčiteli".
 
Aby nedošlo k mýlce. Uznávám medicínu, uznávám medicínské léčebné metody. Ale jen do té míry, dokud jsem přesvědčen, že jsou v souladu se zákony přírody. Mám velké štěstí, že můj osobní medi-konzultant (neboli "obvodní lékař", jak je obvyklé to dnes nazývat...) naplňuje, evidentně na rozdíl od Vás, toto základní kriterium.
 
Vy se ovšem běžte ukájet svými statistikami a pocitem, jak vítězíte nad přírodou. Nevítězíte. Není to totiž žádný boj. Ale pokud Vy to tak chápete, máte jedinou možnost: Vy sám odejdete poražen  
0/0
10.10.2005 23:20

Sporadany_obcan

Re: Re: Re: Re: s léky to nesouvisí !!!!
A k tomu Vašemu "téměř zadarmo"..Vy jste asi velký stoupenec Paroubka a Emmerové, že? . Já jsem zdravý jako řípa, nepromarodil jsem za posledních 20 let více než týden a na zdravotní pojištění platím ročně řádově mnoho set tisíc až milion korun, v součtu, suma sumárum to je nějakých pár desítek milionů.
 
Takže očekávám, že až mi bude dopřáno "vaší péče", bude mi vše přinejmenším na zlatých podnosech předkládáno.
 
Ale ono bude jednodušší si Vás podplatit nějakou cetkou a na zaplacenou daň raději zapomenout, že, pane nejchytřejší?
0/0
10.10.2005 23:28

Tomas

Re: Re: Re: Re: s léky to nesouvisí !!!!

Vazeny pane doktore, jste si vedom toho, ze se ve slove "prekrocily", ktere jste pouzil, spravne pise "i" na konci? Jestli mate podobne znalosti v lekarstvi, jako v ceskem jazyce, tak potes pan Buh.!!

0/0
11.5.2006 0:05

Ximixi

Re: s léky to nesouvisí !!!!

Ano z Ruska a Ukrajiny ano. Ale z Rumunska? Kde doktori maji stejny a nebo i lepsi plat nez doktori u nas? A jazykova beriera je obrovska. Pro Slovanske narody je jednoduche se naucit cesky, ale pro lidi z RO opravdu ne.

0/0
2.9.2008 16:30

madbull

náklady na onkologii
S těmi náklady bych byl velmi opatrný. Za prvé neexistuje u nás metodika jak je zjistit. Za druhé prezentujete rozporuplné informace- 1. "výdaje na onkologii tvoří 6,5 proc. celkových" 2. "výdaje na pacienta 1950 Kč" Kterému číslu máme věřit, když druhá hodnota je (po přepočtu) téměř dvojnásobná.
0/0
10.10.2005 12:17

vlaska

Re: náklady na onkologii
naprosto s vámi souhlasím - krmí nás bláboly !!!!!
0/0
10.10.2005 12:32

vver440

naše země nepotřebuje léky na rakovinu
potřebujeme grippeny, obrněný transportéry a rakovinotvorný zákonodárce......
0/0
10.10.2005 11:44

Fikos

Re: naše země nepotřebuje léky na rakovinu
jasně a arabáky potom umlátíme lékama na rakovinu, taky dobrý ....
0/0
10.10.2005 19:03

HankaS

Hlavně
že máme acylpyrin zadara!
0/0
10.10.2005 11:41

TomášM

Kvalita péče
co jsem měl možnost za život poznat, v okresních nemocnicích je péče o nemocné rakovinou velmi nedostatečná a špatná. a ne každý se může léčit v Praze, Brně, atp.
0/0
10.10.2005 10:38

zipthefuxx

Re: Kvalita péče
Máte pravdu, ale nemyslím si, že je to chyba lékařů. Za prvé, naš země nechala spoustu odborníků z těchto nemocnic odejít ( vidím to denně v naší nemocnici) a situace se s přechodem nemocnic na a.s. ještě zhorší, neboť nejsou schopni lékaře dostatečně motivovat a zaplatit je. Za druhé, těch peněz je opravdu nedostatek a dále se někdy vydávají na chemoterapii někoho, koho už bohužel nejde vyléčit, ale aspoň se to zkusí ... Kolikrát je to na nátlak příbuzných, neboť nikdo nechce riskovat soudní pře !  Nelez zapomenout na další a klíčový problém, lidi zkrátka chodí pozdě a prevence jim nic neříká !!! Jsou zvyklí některé problémy bagatelizovat, někdy ze strachu, hlavně u žen s rakovinou prsu, mužů prostata a konečník. Hlavně je nutné lidi naučit to, že zdraví je jejich problém a ne jjich doktora !!! 
0/0
10.10.2005 11:59

Asi takhe . . . . .

Divíte se?
Tak se zamyslete nad tím, co žere běžná  populace! "Ošetřené" shnilé maso a "ošetřené" potraviny z hypermarketů plné pesticidů a herbicidů, antibiotik a chemie.
0/0
10.10.2005 10:25

RodoDendron

Re: Divíte se?
Moc neverim, ze u soukromniku clovek dostane neco lepsiho...
0/0
10.10.2005 12:00







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.