Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

ANKETA: vyberte nejlepší novinku roku 2010 na českém trhu

  10:01aktualizováno  10:01
Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2010 je program, který již desátým rokem oceňuje novinky na českém rychloobrátkovém trhu, tj. novinky z oblasti potravin, nápojů, drogerie či kosmetiky. Letos je součástí této akce i anketa Nejlepší novinka čtenářů iDNES.cz. Hlasujte a zvolte nejlepší výrobek roku 2010.
(ilustrační snímek)

(ilustrační snímek) | foto: Profimedia.cz

V březnu proběhnou ve spolupráci s mediálními partnery programu spotřebitelské soutěže, kterých se může zúčastnit každý spotřebitel. V rámci ankety si čtenáři zvolí svůj nejoblíbenější výrobek ze všech produktů přihlášených do tohoto ročníku.

anketa o nejlepší výrobek 2010

Hlasujte na iDNES.cz a zvolte nejlepší novinku roku

Vítězný výrobek bude společně s vítězi a cenami poroty oceněn na závěrečné slavnostní ceremonii, která se koná každoročně koncem dubna v Praze.

Vítězný produkt ankety na IDNES.cz, respektive firma, která za výrobkem stojí, získá poukaz na inzerci v rubrice zdraví.idnes.cz v hodnotě 200 tisíc.

logo Volba spotřebitelů - Nejlepší novinka 2010

O výhercích v jednotlivých kategoriích rozhodnou spotřebitelé

Společnost Atoz Event, která celý marketingový program Volba spotřebitel - Nejlepší novinka 2010 organizuje, uzavřela v únoru registraci jubilejního 10. ročníku. Letos se bude ucházet o ocenění 80 výrobků v 27 kategoriích.

Dne 12. února zasedla odborná porota, jejímž úkolem bylo posoudit míru inovací přihlášených výrobků a jejich oprávnění usilovat o ocenění. I letos vybrala z přihlášených výrobků dva nejinovativnější produkty.

O vítězích v jednotlivých kategoriích rozhodnou sami spotřebitelé, a to pomocí průzkumu, který provádí agentura Factum Invenio. Průzkum se dělá na vzorku více než 2 500 respondentů.

Cílem Volby spotřebitelů je monitorovat, oceňovat a podporovat novinky a inovace. Společnosti, jejichž novinky byly oceněny, mohou používat logo programu na obalech těchto výrobků a v kampaních na ně.

Pro spotřebitele logo znamená, že daný výrobek byl spotřebiteli zvolen jako nejlepší novinka v dané kategorii na daný rok. Pomáhá mu se orientovat v nepřeberném množství inovací, které jsou každý rok na trh uváděny.

Více informací najdete na stránkách www.volba-spotrebitelu.cz.

Volba spotřebitelů - Nejlepší novinka 2010

Autor:




Nejčtenější

Mozková mrtvice - ilustrační fotografie
Když udeří mrtvice, jde o čas. Jak ji poznáte?

Na mozku jsme závislí. To on rozhodne, zda si přečtete tento článek a napijete se u toho kávy. Vše probíhá automaticky. Ovšem jen do chvíle, než mozkovou tepnu...  celý článek

Neuroložka prof. MUDr. Marcela Lippertová-Grünerová, ph. D. působila celou řadu...
Neuroložka: Mozkové buňky umí spáchat sebevraždu, ale to my nechceme

„Mozkové buňky mohou spáchat sebevraždu. Mají jakýsi,červený knoflík’, který buď stisknou, nebo ne. My se je snažíme přesvědčit, aby ho nemačkaly, protože je...  celý článek

Magazín Vogue je ikonou mezi dámskými magazíny.
Magazín Vogue udává trendy už 125 let. Nyní ho ohrožují sociální sítě

Magazín plný luxusu, který si zamilovaly ženy po celém světě, odstartoval kariéru mnoha topmodelek a návrhářů. A přestože je Vogue stále prestižní titul, ubývá...  celý článek

ilustrační snímek
Když domek vyhořel, děti musely do ústavu. Pomozme jim k návratu domů

Děti, které vyrůstaly v rodinném prostředí, mají mnohem větší šanci na úspěch v životě a na vlastní spokojenou rodinu než ty, které vyrostly v ústavu. Pomozte...  celý článek

Jít se koupat znamenalo vyjít ze vrat a k vodě urazit kus cesty. Se...
OBRAZEM: Koupání před 50 lety: s nubianem, kostkovanou dekou a matračkou

Jít se koupat znamenalo ještě před půl stoletím vyjít ze vrat a k vodě urazit kus cesty. Se srolovanou kostkovanou dekou v podpaží a taškou přes rameno. V ní...  celý článek

Další z rubriky

Mozková mrtvice - ilustrační fotografie
Když udeří mrtvice, jde o čas. Jak ji poznáte?

Na mozku jsme závislí. To on rozhodne, zda si přečtete tento článek a napijete se u toho kávy. Vše probíhá automaticky. Ovšem jen do chvíle, než mozkovou tepnu...  celý článek

Ilustrační fotografie
Letní lásky? Pozor na pohlavně přenosné nemoci, které způsobují neplodnost

Ze vzrušující známosti na jednu noc se může stejně tak vyklubat i závažný zdravotní problém v podobě pohlavní nemoci s potenciální hrozbou neplodnosti. Než se...  celý článek

(Ilustrační foto)
Sedm potravin, které mohou hrát roli v prevenci rakoviny

Je to tenký led, na který se vědci pouštějí neradi. Žádné jídlo samozřejmě nedokáže zcela předejít rakovině a už vůbec ne všem typům a žádné také samo o sobě...  celý článek

Další nabídka

Arome.cz

Konturování krok za krokem: Dodejte svému obličeji výraznější křivky
Konturování krok za krokem: Dodejte svému obličeji výraznější křivky

Líčení nabízí spoustu návodů, rafinovaných tipů a triků, díky kterým můžete zásadně změnit rysy v obličeji a jednou z ta... celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.