Amy Winehouse sice nikdy nepatřila mezi módní ikony typu Audrey Hepburnové či Charlize Theronové, osobitý a jedinečný styl jí však upřít rozhodně nelze.
Módní návrhář Karl Lagerfeld ji označil za stylovou ikonu, stejně tak Roberto Cavalli. Její unikátní styl kombinující v sobě prvky vintage, pin-up a především typické "vosí hnízdo" a silné černé oční linky kopírovali její fanoušci i modelky na přehlídkových molech.
V roce 2007 Amy inspirovala zmiňovaného Lagerfelda k vytvoření unikátní kolekce pro francouzský módní dům Chanel. Linie Paris - Londres byla představena v Maison d'Art v Londýně a rozhodně nikoho nenechala na pochybách, ke komu v době jejího vzniku hlavní návrhář vzhlížel.
Detaily převzaté od Tudorovců a styling a la Amy Winehouse vzbudil velkou pozornost a rozruch. "Ona je ikonou stylu, není jen múzou, je to génius. Je to jeden z nejlepších hlasů dneška," rozplýval se jindy velmi odměřený Lagerfeld nad zpěvačkou.
Po Chanelu následovalo pozvání do Paříže, tentokrát na otevření dalšího z luxusních butiků Fendi a Amy se tu ukázala oděná od hlavy k patě od této přední italské značky.
V loňském roce se zpěvačka stala tváří sportovní značky Fred Perry, pro kterou nejen pózovala, ale také navrhla celou kolekci úzkých pouzdrových sukní, capri kalhot, mini šatů a polo triček. Britský designér obuvi vytvořil speciální model lodiček Amy, které jste si mohli koupit v luxusním londýnském obchodním domě Harvey Nichols za více než 10 tisíc korun.
Ke zpěvačce také neodmyslitelně patřily velké barevné náušnice z umělé hmoty, vykukující spodní prádlo a zmiňované černé oční linky, často přesahující linii obočí.
Po celou svou krátkou kariéru se držela několika pravidel: účes musí být obrovský, sukně velmi krátká a podpatky ultra vysoké. Přestože ji módní policie právě nemilovala, jedno Amy nelze upřít. Od 80. let, kdy se po pódiu proháněla Madonna v krajkách a ověšená kříži mnoha velikostí, se na hudební scéně neobjevila žádná zpěvačka, které by tak výrazně ovlivnila styl ulice a svět módy.