Parfém ve flakónu barvy zralých ostružin představil v Praze poprvé v úterý v pražském hotelu Mandarin Oriental.
Jak vymyslet vůni
Giorgio Armani se jednoho dne vzbudil a vzpomněl si na sen, který se mu té noci zdál. Viděl květinu a satén.
Podle snáře znamená květina radost, vidět látku představuje škodu a v případě saténu nejspíš škodu značnou.
Nicméně Armani díky snu navrhl černé smyslné, saténové a tajemně svůdné šaty. Samy o sobě útočí šaty na smysly zrakové, ale to bylo návrháři málo.
K šatům patří parfém. Měl být jako ty šaty, jako onene sen: svůdný, květinový, exotický, ale především tajemný. "Je jako já, odhalit, ale neukázat, naznačit, ale nevyslovit," charakterizovala vůni moderátorka večera Iva Kubelková.
Pro originální a sebevědomou ženu
Vůni ukrývá safírově modrý flakon ve tvaru ženských zad. Z počátku ucítíte bigardský pomeranč a zázvor, něžnou lásku má na svědomí jasmín Sambac, smyslnou stopu zanechá santálové dřevo a med.
Sofistikovaná a nápadná vůně, po níž sáhnou sebevědomé a originální ženy, které se nebojí být v luxusní společnosti středem pozornosti.
Giorgio Armani působí ve světě módního businessu od roku 1973, kdy v sobě ve svých 40 letech našel kromě talentu návrhářského i talent obchodní. Neváhal a založil si své autorské obchody.